Fy farao för att handla julklappar – sjuk.

Ett tips: var frisk när du befinner dig på ett varuhus med resten av staden. Alla är verkligen sent ute (jaja jag med jag veet). Men. Aghh. Trodde jag skulle bli tokig. Tusen gånger om. Och tror ni jag är klar med klapparna? Nej så klart inte… Bitter. Mummel. Bah.
Men nu lutar det åt att Hän får ta resten imorgon. Jag får kolla ut saker på the internet!

Nu ligger jag nerbäddad hos mina föräldrar. Bästa dom hjälper mig med My så jag får sova. Hän ska upp klockan två inatt och jobba. Sicken lyckost han ääär. Eller…?

Tjipp tjopp. Godnatt från mig. Imorgon ska jag vakna frisk. Så. Nu är det bestämt.

20121220-000307.jpg

(kanske en mer pigg och glad jag som bloggar nästa gång. Okej?)

Ps. Jag hoppas ni är klara med klapparna. Är ni det?

Lämna en kommentar